Ortopedie

Problémy pohybového aparátu přivádí do ordinace velké množství pacientů různých druhů, velikostí,_DSC4788 v01 plemen i věkových kategorií. Jedná se o problémy manifestující se nejčastěji kulháním, neochotou k pohybu či hře, obtížným vstáváním po odpočinku. Takto vám vaše zvířátko dává najevo, že ho něco bolí a případně kde. Někdy a zvláště u koček mohou být projevy velmi subtilní a majitel může pozorovat nechutenství nebo ukrývání se. Veterina Praha 7 Pet care clinic ortopedii řeší na výborné úrovni.

Ortopedické vyšetření se skládá ze základního klinického vyšetření s podrobnou anamnézou. Následuje předvedení zvířete v pohybu, a to v kroku a klusu. Při tomto vyšetření by měl ortoped lokalizovat problém a následně podrobně hlubokou palpací zjistit, co je příčina problému.

Většina onemocnění pohybového aparátu vyžaduje následnou rentgenologickou diagnostiku. Dle lokalizace lékař určí, zda je nutná analgosedace. Díky ní se pacient zklidní a uvolní a my tak můžeme provést rentgenologickou diagnostiku v pozicích, které by byly při vědomí pacienta nemožné z důvodu bolestivosti nebo manipulace.

Některá získaná onemocnění vyžadují odběr a vyšetření kloubního tihu. Provádí se asepticky _DSC4783 v01sterilními nástroji. Bývá nedílnou součástí diagnostiky artritid (zánětů kloubů).

Provádíme diagnostiku těchto onemocnění:

Onemocnění kloubů

Onemocnění kostí_DSC4706 v02

Onemocnění svalů a šlach

Léčba artrózy kloubů pomocí kmenových buněk

U pacientů, kteří trpí artrotickými změnami jednoho či více kloubů a nelze u nich provést umělou náhradu postiženého kloubu, poskytujeme léčbu pomocí kmenových buněk.

Fotky Petcareclinic veterina praha - ORTOPEDIE

artrosa kolene operačně